E-Mail:info@steelaman.com| SEND INQUIRY

Custom made architectural & decorative stainless steel work for commercial & residential applications

WhatsApp / Wechat+86-18007570077

למדו על מסכי נירוסטה יחד

אנשים רבים משתמשים כיום במסכי נירוסטה לקישוט, מהבמה למועדון, מלון, מסעדה וקישוט הבית. כבר בסין העתיקה השתמשו בשוערים גדולים רבים במסכים כדי לקשט את חדריהם וחוסמים את הראייה דרך מסכים, שיכולים להרחיב את החלל במידה מסוימת. יחד עם זאת, אנשים רבים יקימו מסך גדול יחסית באולם הכניסה, המטרה העיקרית היא למנוע את החדר כולו להגיע לסוף במבט חטוף, לכן אנו יכולים לומר שהמסך פוגש את השמרן הסיני במובן מסוים. מושגים אידיאולוגיים, וזו הסיבה שאנשים סינים עדיין רואים מסכים בעיצוב קישוט הבית גם בחברה המודרנית כיום. למרות שניתן להמשיך את קישוט המסך, אולם חלו שינויים מסוימים בחומר, המסך הרגיל הוא בדרך כלל מבנה עץ, ועיצוב הקישוט המודרני הוא לרוב מסך נירוסטה, שיש לו תחושה חזקה יותר של מודרניות. במידה מסוימת, ההערכה של מסך הנירוסטה מוגברת.


בני האדם הם כולם בעלי חיים חזותיים, כשאתם מזהים את האיכות של דבר, נשתמש תחילה בעיניים שלנו, ומסך הנירוסטה יפה מאוד.תהליך החלול מגביר את השקיפות של מסך הנירוסטה, וגם הופך את המסך הנירוסטה. ההערכה התחזקה, ודווקא בגלל זה גם תדירות השימוש במסכי נירוסטה בעולם הדקורטיבי הפכה נפוצה יותר.

הסיבה לכך שמסכי נירוסטה יועדפו על ידי צרכנים רבים היא קודם כל בגלל המאפיינים התפקודיים הכלליים של מסכי נירוסטה, בקישוט חנויות וקישוט חדרים, מסכי נירוסטה יכולים למלא תפקיד בהרחבת השטח באופן חזותי. הפוך את החלל להרחבה יותר, וגם צורת מסך הנירוסטה אופנתית מאוד, כך שהוא יכול לזכות לטובתם של צרכנים רבים


לקבלת תמונות ומידע נוסף על המוצר בקר באתר הרשמי של גנגלרן: www.gangleren.com קניון Alibaba: gangleren.1688.com